Protext ČTK uzavřel spolupráci s Babišovou skupinou MAFRA

ctkDíky dohodě o spolupráci, kterou ve středu 9. března 2016 uzavřel PR servis Protext ČTK s mediální skupinou MAFRA Andreje Babiše, se mohou zprávy vydané prostřednictvím služby Protext umístit i na stránky iDnes.cz, které platí za jeden z nejnavštěvovanějších zpravodajských serverů českého internetu. Sdělení, které se tak původně dostalo hlavně k novinářům, se může okamžitě dostat i k veřejnosti.

Pro firmy a další zadavatele, kteří své texty zveřejňují prostřednictvím Protextu, to znamená, že získají přímou cestu ke čtenářům a dostanou se do internetových vyhledávačů. Právě optimalizace pro vyhledávače (SEO) je pak jedním z důvodů, proč umístit PR článek na zpravodajský portál s velkým dosahem.

„iDnes je dlouhodobě jedním z nejnavštěvovanějších zpravodajských webů, spolupráci s naším PR servisem tedy vítáme a doufáme, že se bude dále rozvíjet,“ řekl k dohodě obchodní ředitel ČTK Jaroslav Richter.

Co je Protext ČTK?

Protext ČTK umožňuje firmám i jednotlivcům využít komunikační síť České tiskové kanceláře pro rozšíření vlastní tiskové zprávy. Sdělení, které si zadavatel přeje zveřejnit, obdrží odběratelé agrárního servisu, kam patří média, zástupci firem a státní správy, dále zájemci o bezplatný e-mail servis, uživatelé mobilních aplikací ČTK a další čtenáři prostřednictvím partnerů Protextu. Tisková sdělení jsou pak trvale uložená v Infobance ČTK, základním rešeršním nástroji novinářů v českých redakcích.

Přidat komentář